W połączeniu sił sekcji snowboardowej i żeglarskiej naszego klubu, na przełomie stycznia i lutego odbył się obóz snowboardowo-narciarski w Kluszkowcach. Dla nas wyjazd był nieco dłuższy z racji zawodów z cyklu Pucharu Polski, które miały się odbyć dwa dni po wyjeździe grupy żeglarskiej. Oto krótka relacja z obydwu wydarzeń:

Obóz w Kluszkowcach

Zacznijmy od obozu w Kluszkowcach, który jest naszym najmocniejszym akcentem treningowym w trakcie sezonu. Przez dziewięć dni postawiliśmy siedem slalomów gigantów i dwa slalomy. Kilku zawodników miało zmiany w sprzęcie, dwie osoby po raz pierwszy założyły twarde buty i przypięły alpejską deskę. Plan dnia był prosty – śniadanie, trening na tyczkach, obiad, luźna jazda dla chętnych, kolacja, wideo-analiza i kimka. Pierwszego dnia zaczęliśmy z lekkim opóźnieniem spowodowanym lekkim zamieszaniem organizacyjnym ale już przed dziesiątą mogliśmy się rozjeżdżać, żeby zaraz oglądać giganta i wskakiwać na tor. Następne dni mijały bez problemów ale na horyzoncie pojawił się wróg. Pogoda, a w zasadzie jej temperament nie zachwycał. W pewnym momencie czubek słupka rtęci na termometrach w dzień, jak i w nocy przekraczał zero o prawie dziesięć stopni i był niestety bliżej górnej granicy. W trzy dni na stoku zniknęło pół metra śniegu (sick!). Na szczęście trasa treningowa w Kluszkowcach ma wiele zalet, które sprawiają, że przez cały czas mogliśmy trenować we wspaniałych warunkach. Ten filmik może o tym zaświadczyć: Trening GS – Kluszkowce 03.02.2016, albo ten: Trening sl – Olek

Poza tym po kryzysie przyszedł mróz, w nocy obsługa stoku dawała z siebie wszystko, żeby trasy były jak najlepiej przygotowane.  Tak jak wcześniej wspomniałem, po porannym treningu wracaliśmy na obiad, po którym dla większości nastawał czas wolny. Oczywiście w trakcie jego trwania dzieciaki się rozciągały, albo nawet (uwaga!!) szły biegać. Po kolacji był czas na wideo-analizę, gdzie zawodnicy mogli obejrzeć siebie i dostać uwagi, co do swojej jazdy. Dzięki temu następnego dnia każdy wiedział, na czym ma się skupić. Przedostatniego dnia wspólnego obozu sekcji żeglarskiej i snowboardowej odbyły się zawody, które pełniły dla naszych podopiecznych funkcję doskonałego treningu, gdyż mogli porównać swoje czasy przejazdów. W tym sporcie jest to bardzo przydatne. Panowie z obsługi , znowu pokazali (tak jak w zeszłym roku), że znają się na swojej robocie jak mało kto i zawody zakończyły się pełnym sukcesem. Jeśli chcecie zobaczyć jak było wejdźcie pod ten link: Mistrzostwa Spójni – Warszawa w snowboardzie i narciarstwie 05.02.2016 Kluszkowce

W niedzielę pożegnaliśmy sekcję żeglarską, a sami poszliśmy na ostatni tyczkowy trening przed zawodami. W poniedziałek pokazaliśmy się na soku tylko na dwie godziny, żeby być ciągle w gazie ale jednak odpocząć po wcale nie takim lekkim obozie. Te dziewięć dni minęło nam jak jeden. Nim się obejrzeliśmy była siódma rano we wtorek, a my pakowaliśmy busa do drogi. Suche… Nadchodzimy.

Puchar  Polski w Suchym

Droga minęła nam bez przeszkód.
W zasadzie jak cały dzień. Zawody rozpoczęliśmy gigantem. Śnieg był bardzo miękki z racji dodatnich temperatur, więc był tylko jeden przejazd, a nie dwa jak planowano. Ten „jeden” przejazd przyniósł nam cztery medale: jeden złoty i trzy srebrne. Slalom rozegrał się na wyżej położonej części stoku, dzięki czemu można było rozegrać dwa przejazdy, a wynik dawała suma czasu obydwu. Z tej konkurencji nasza sekcja przywiozła trzy medale: dwa srebrne i jeden brązowy. Gratulacje należą się wszystkim zawodnikom, gdyż warunki nie były łatwe. Mimo tego wszyscy dawali z siebie wszystko. Wysoka Piątka! Po wręczeniu nagród za III edycję Pucharu Polski i zaległych pucharów za cały cykl Pucharu Polski 2015, mogliśmy wsiąść do samochodów i ruszyć w stronę Warszawy. To był udany dzień.

12654181_758450567624635_7938226246201391436_n

Wyniki z zawodów:

Wyniki MPMło GS 09.02.2016

Wyniki MPMło SL 09.02.2016

Wyniki PP GS 09.02.2016 senior

Wyniki PP GS 09.02.2016

Wyniki PP SL 09.02.2016 senior

Wyniki PP SL 09.02.2016

Zima jeszcze się naprawdę nie zaczęła, a sezon zimowy zbliża się ku końcowi. Pozostał nam jeszcze miesiąc startów i najważniejsze imprezy – Ogólnopolska Olimpiada Młodzieży i Mistrzostwa Polski Seniorów. Wyczekujcie relacji z tych imprez i nie tylko z nich.

Zajrzyjcie również na naszą stronę na facebook’u, lub kanał na youtubie